O garsonieră, ca orice apartament sau casă, trebuie întreținută. Reviziile ferestrelor sunt foarte importante, deoarece ferestrele reprezintă un aspect foarte important, mai ales dacă aveți garsoniera dată spre închiriere. În general operațiunile de întreținere ale unei garsoniere vizează țevile de apă și gaze, caloriferele, ușile (ușile de interior și ușa de intrare) și ferestrele termopan (revizii termopane, reglaje termopane si reparatii termopane, după caz), presupunând ca majoritatea garsonierelor au în componență tâmplărie aluminiu sau PVC.
Când vine vorba de revizii termopane, acestea trebuie efectuate periodic, de obicei anual. Este ideal acest lucru deoarece astfel puteți preveni eventuale probleme ale tâmplăriei aluminiu sau PVC care pot să apară mai târziu și care vor necesita cu siguranță o reparație, care va costa mai mult. Mai jos puteți vedea operațiunile care se au în vedere când vine vorba de revizii termopane.
Proprietarii trebuie să se asigure că garsonierele lor sunt sigure, confortabile și locuibile. Întreținerea garsonierei joacă un rol important în atingerea acestui obiectiv. O garsonieră confortabilă trebuie să îndeplinească „cerințele de bază ale locuinței”, cum ar fi asigurarea izolației adecvate la intemperii, căldură, apă, electricitate, ventilație și siguranță structurală în orice moment. În plus, pentru case spre exemplu, este necesară, de asemenea, instalarea și inspecția detectorilor de fum și de monoxid de carbon. Proprietarii ar trebui să răspundă solicitărilor de servicii de urgență – probleme ce pot apărea la instalații sanitare, aer condiționat sau încălzire – în termen de 24 de ore pentru a evita probleme tehnice și pentru a-i mulțumi pe chiriași.
Garsonierele sunt spații autonome, cu totul într-o singură cameră, cu excepția băii și deseori a bucătăriei. Deoarece reprezintă un spațiu mic cu o singură cameră, garsonierele nu necesită întreținere la fel de amplă ca alte tipuri de apartamente. Chiriașii sunt responsabili pentru menținerea stării garsonierei pe care au închiriat-o. Majoritatea contractelor de închiriere indică sarcini de întreținere care intră în responsabilitatea chiriașului. Unele sarcini de rutină, cum ar fi înlocuirea becurilor de apartament, sunt responsabilitatea chiriașului. Probleme care necesită întreținere de urgență includ mucegai, scurgeri de apă, scurgeri de gaz, uși și ferestre sparte sau probleme electrice. Chiriașii ar trebui încurajați să notifice proprietarul cu privire la astfel de probleme de îndată ce sunt observate. De asemenea, inspecțiile periodice pot ajuta la identificarea problemelor.
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | Cookie-ul este setat de consimțământul cookie GDPR pentru a înregistra consimțământul utilizatorului pentru cookie-urile din categoria „Funcțional”. |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | Cookie-ul este utilizat pentru a stoca consimțământul utilizatorului pentru cookie-urile din categoria „Altele”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | Cookie-urile sunt utilizate pentru a stoca consimțământul utilizatorului pentru cookie-urile din categoria „Necesare”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | Cookie-ul este utilizat pentru a stoca consimțământul utilizatorului pentru cookie-urile din categoria „Performanță”. |
viewed_cookie_policy | 11 months | Cookie-ul este utilizat pentru a stoca dacă utilizatorul a consimțit sau nu utilizarea cookie-urilor. Nu stochează date personale. |